Úvodní strana Návody EA Origin

EA Origin

Co je to EA Origin?

EA Origin je aplikace výrobce her Electronic Arts Inc., která vám umožní stažení a nainstalování zakoupené hry. Mezi hry tohoto výrobce patří známé tituly, jako The Sims, Need for speed, Fifa, NHL a mnoho dalších. Níže je návod pro stažení a nainstalování zakoupené hry, který je obdobný pro všechny tituly od EA. Obecné odpovědi na časté dotazy naleznete v FAQ.

Jak mohu hru stáhnout?

Po dokončení objednávky v na steamgames.cz a po připsání příslušné částky vám zašleme licenční kód hry.

Instalace EA Origin

Nejprve si stáhněte a nainstalujte aplikaci EA Origin. Při prvním spuštění je možné, že si program vyžádá aktualizaci a automaticky ji nainstaluje. Povolte případnou žádost vašeho firewallu o povolení komunikace pro Origin.

Registrace do Origin

Pokud ještě nemáte vytvořen účet EA, je nutné se nejprve zaregistrovat. V přihlašovacím okně klikněte na spodní odkaz "Nemáte účet EA nebo Origin? Připojte se k Origin >".

V prvním okně zadejte svůj email.

V následujícím okně vyplňte další údaje. Hlavní ID je jakýsi nick na EA. Vyplňte něco unikátního a ověřte, zda zadaný řetězec ještě neexistuje. Po úspěšné registraci budete přesměrováni do programu Origin.

Přihlášení

Pokud již máte vytvořen účet na Origin, přihlašte se zadáním emailu a hesla.

Program Origin

Pokud jste se úspěšně registrovali nebo přihlásili do Origin, uvidíte podobnou obrazovku jako je níže. Pokud již máte aktivovány hry v Origin, pak zde vidíte seznam těchto her.

Nastavení Origin

Program Origin doporučujeme nejprve nastavit. Klikněte na ikonu v pravém horním rohu okna programu. Z rozbalovací nabídky vyberte Nastavení. Pokud ještě nemáte program v češtině, zde můžete jazyk přepnout. Volba jazyka je důležitá pro nainstalované hry. Pokud máte Origin přepnutý do češtiny, budou se i hry instalovat v české lokalizaci (pokud je pro hru dostupná). Dále zde můžete nastavit adresář pro instalační soubory her a adresář, kam se mají hry nainstalovat.

Aktivace zakoupené hry

Klikněte na ikonu v pravém horním rohu okna programu. Z rozbalovací nabídky vyberte Uplatnít herní kód. V zobrazeném okně zadejte kód hry zakoupený na steamGAMES.cz. Hra se na vašem účtu aktivuje.

Stažení zakoupené hry

Pokud jste hru úspěšně aktivovali, klikněte na STÁHNOUT. Hra se začne stahovat do adresáře na vašem počítači.

Nainstalování hry

Pokud máte dokončeno stahování instalačních souborů, hra je připravena k instalaci. Kliknete na INSTALOVAT.

Příklad instalace hry The sims 3

Další instalace hry probíhá obvyklým způsobem. Uvadíme příklad hry The Sims 3. Můžete se také podívat na licenční smlouvu.

Je hra v češtině?

Pokud se obecně hra v kamenných obchodech prodává v české lokalizaci, bude česká verze dostupná i v elektronické podobě. Například The Sims 3 je zcela počeštěna včetně instalace, Fifa je také plně lokalizována, včetně českého komentáře komentátora Bosáka atd.

Je ke hře dostupný návod?

Ano je. Ve většině případů je dostupný v českém jazyce. Návod stáhnete z Originu v detailu hry.

Moje sériové číslo nebo odemkací kód nefunguje?

Nejprve se ujistěte, že máte správný sériové číslo nebo odemkací kód. Pokud to stále nefunguje kontaktujte prosím náš zákaznický servis a pošlete nám screenshoty obrazovky.

Některé především starší hry je nutné aktivovat pro stažení z internetu https://activate.ea.com/gameactivation.do

Jak mohu znovu-stáhnout software, který jsem si už koupil?

Chcete-li znovu stáhnout hru jste již zakoupili, jednoduše se přihlaste do EA Originu a vyberte hru, kterou byste rádi stáhli znovu. EA Origin ukládá kopii stažených produktů, takže pokud si chcete přeinstalovat hru, nemusíte stahovat celou hru znova. Pokud si přejete znovu stáhnout hru, nezapomeňte nejdříve odstranit dočasné soubory hry kliknutím na malé (X) vedle hry v EA Origin okně.

Má elektronická licence nějaká omezení?

EA licenční klíč není vázán na jeden počítač. Pokud se přihlasíte k vašemu účtu například na počítači kamaráda, tak budete mít dostupné všechny svoje zakoupené hry. Samozřejmě vám ale hra bude fungovat jen na jednom počítači, nemůžete ji tedy mít spuštěnou na dvou pc současně.

Co když stahování zastaví před jeho dokončením?

Pokud váš EA Origin zavře nebo ztratí spojení při stahování hry, jednoduše spusťte EA Origin a znovu klikněte na tlačítko Stáhnout a stahování bude pokračovat, kde jste přestali.

 

 

Nepřehlédněte

Platby

Přijímáme tyto způsoby plateb:

VISA
Mastercard
Převod z účtu
Složenkou
PayPal
Hotově

VISA VISA ELECTRON MASTERCARD MAESTRO VISA ELECTRON MAESTRO Ekonto GP webpay

Kontakt

steamgames.cz

Kolínská 16,
130 00 Praha 3

: 71993622
DIČ: CZ8007270502

tel.: 602 960 950
mail:

Odkazy

Facebook

Zákazník

Přihlásit se na webu

Nákupní košík

Košík je prázdný

Přejít k pokladně

Akční zboží

Need for speed: SHIFT výprodej

Need for speed: SHIFT výprodej

Hráčům poskytne v sérii Need for Speed dosud nevídanou úroveň realismu a neuvěřitelně a...

Cena: 290,- Kč

detail

Need For Speed Hot Pursuit 2010

Need For Speed Hot Pursuit 2010

Tentokráte se prací na novém díle chytili borci z Criterion Games, kteří mají za sebou sé...

Cena: 290,- Kč

detail


úvodní strana obchodní podm. rss kontakt mapa webu